وبلاگ رسمی گروه علمی و فرهنگی قانتون

مسیری برای آنان که می روند تا از قانتون باشند.

گروه علمی و فرهنگی قانتون

لینک قانتون در افسران

وبلاگ رسمی گروه علمی و فرهنگی قانتون

وَلَهُ مَن فِی السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْ‌ضِ ۖ کُلٌّ لَّهُ قَانِتُونَ
قانتون راه و رسم کسانی است که برای تسلیم شدن در برار امر کردگار خویش راه حقیقت را برگزیده اند و از عالم کثرت و ظلمت بسوی قله های نورانی سعادت و لقاء الهی می‌کوچند. قانتون برای شماست که عزم کرده اید این طریق سفر را تا ملاقات نور؛ که آن بی نهایتِ بی همتا، خود فرموده است: الله نور السماوات و الارض. اینجا پایگاه شما طلاب جوان است. مسیری برای آنان که می روند تا از قانتون باشند. إن شاء الله.

عضویت در خبرنامه

گروه علمی و فرهنگی قانتون

بسم الله الرحمن الرحیم

 

طلاب عزیز حوزه از این پس می‌توانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در مورد مسائل و مشکلات تحصیلی و طلبگی، ارائه نظرات در مورد سایت، درخواست مقاله، درخواست مشاوره و در میان گذاشتن درد و دل های خود در مورد مسائل و مشکلات حوزه از طریق فرم زیر با ما در تماس باشید.

 

برای دریافت پاسخ سوالات درسی و علمی خود نیز می‌توانید با مراجعه به آدرس زیر اقدام به طرح سوال و دریافت پاسخ کنید:

ورود به صفحه پاسخگویی به سوالات درسی

 

همچنین برای ارسال مطلب،‌مقاله، یادداشت، جزوات درسی، نمونه سوالات امتحانی و برای ارسال عکس و فیلم و خاطره از دوران طلبگی خود از طریق آدرس های پستی زیر با ما در تماس باشید.

 

Ghanetoon@chmail.ir

Ghanetoon@gmail.com

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.