وبلاگ رسمی گروه علمی و فرهنگی قانتون

مسیری برای آنان که می روند تا از قانتون باشند.

گروه علمی و فرهنگی قانتون

لینک قانتون در افسران

وبلاگ رسمی گروه علمی و فرهنگی قانتون

وَلَهُ مَن فِی السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْ‌ضِ ۖ کُلٌّ لَّهُ قَانِتُونَ
قانتون راه و رسم کسانی است که برای تسلیم شدن در برار امر کردگار خویش راه حقیقت را برگزیده اند و از عالم کثرت و ظلمت بسوی قله های نورانی سعادت و لقاء الهی می‌کوچند. قانتون برای شماست که عزم کرده اید این طریق سفر را تا ملاقات نور؛ که آن بی نهایتِ بی همتا، خود فرموده است: الله نور السماوات و الارض. اینجا پایگاه شما طلاب جوان است. مسیری برای آنان که می روند تا از قانتون باشند. إن شاء الله.

عضویت در خبرنامه

 
بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَهُ مَن فِی السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْ‌ضِ ۖ کُلٌّ لَّهُ قَانِتُونَ (روم - 26)


گروه علمی فرهنگی قانتون یک گروه فعال به صورت مستقل و متشکل از جمعی از جوانان نمونه و دردمند است که با هدف کمک به ارتقای سطح مهارت های علمی و دانش افزایی طلاب جوان علوم دینی در 24 فروردین ماه 1393 تشکیل گردیده و شروع به کار نموده است. سطح فعالیت های قانتون در حال حاضر به طور مستمر در حال توسعه است و امیدواریم بتوانیم به اندازه توان خود سهم کوچکی در کمک به آینده علمی و تحصیلی شما داشته باشیم.

 

قانتون با استقبال از مشارکت و همکاری طلاب جوان در قم - اصفهان و سایر نقاط میهن عزیز اسلامیمان ایران آماده دریافت طرح ها، نظرات، برنامه ها و ایده های شما عزیزان در این حوزه است. به زودی و در آینده ای نزدیک به یاری خداوند متعال خواهیم توانست در فضایی نزدیکتر و صمیمی تر دست های توانمند شما را بفشاریم و از دردها و دغدغه های شما با خبر شویم. و چه چیز بهتر از دعای برادرانه شما که همواره به آن محتاجیم.