وبلاگ رسمی گروه علمی و فرهنگی قانتون

مسیری برای آنان که می روند تا از قانتون باشند.

گروه علمی و فرهنگی قانتون

لینک قانتون در افسران

وبلاگ رسمی گروه علمی و فرهنگی قانتون

وَلَهُ مَن فِی السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْ‌ضِ ۖ کُلٌّ لَّهُ قَانِتُونَ
قانتون راه و رسم کسانی است که برای تسلیم شدن در برار امر کردگار خویش راه حقیقت را برگزیده اند و از عالم کثرت و ظلمت بسوی قله های نورانی سعادت و لقاء الهی می‌کوچند. قانتون برای شماست که عزم کرده اید این طریق سفر را تا ملاقات نور؛ که آن بی نهایتِ بی همتا، خود فرموده است: الله نور السماوات و الارض. اینجا پایگاه شما طلاب جوان است. مسیری برای آنان که می روند تا از قانتون باشند. إن شاء الله.

عضویت در خبرنامه

  • ۱
  • ۰

کتابخانه حوزه

 

بسم الله الرحمن الرحیم

معرفی پایگاه کتابخانه حوزه

 

یکی از بخش‌هایی مفیدی که تصمیم گرفتیم برای شما کاربران عزیز راه اندازی کنیم، بخش معرفی وب‌سایت‌ها، وبلاگ‌ها و پایگاه‌های مفید برای استفاده طلاب عزیز و علاقه مند است. در اولین مقاله از بخش معرفی پایگاه‌های اینترنتی مفید برای طلاب، قصد داریم به معرفی یک وبلاگ خوب که بر روی سرویس دهنده وردپرسیِ وب نشر فعال شده بپردازیم. هدف این وبلاگ ارائه کتب درسی و شروح آن کتاب‌ها در قالب فایل متنی PDF است. نویسنده این وبلاگ تلاش کرده تا با جمع آوری منابع مختلف سیر کاملی از تمامی دروس را ارائه کند که همچنان در حال تکمیل است. این منابع علاوه بر اصل متون درسی شامل شرح‌ها و حاشیه‌های معروف و مشهور هر کتاب هم می‌شود. همه چیز در این وبلاگ فقط به دانلود کتاب ختم نمی‌شود. شما هم می‌توانید با مدیر وبلاگ همکاری کنید. اگر چنین قصدی داشتید به این پایگاه بروید. در صفحه اصلی وبلاگ با دعوتنامه‌ای روبرو خواهید شد که از شما جهت اهدای کتاب الکترونیکی به این کتابخانه دعوت می‌کند و مشخصات ارتباط و تماس با مدیر وبلاگ را جهت همکاری در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید با تایپ یا کپی متن کتاب‌های درسی حوزه یا اسکن صفحات آن یک نسخه PDF تهیه کنید و به این کتابخانه اهدا نمایید. پس اگر شما هم مایلید متن کتاب درسی خود را در قالب PDF در اختیار داشته باشید یا با مدیر این وبلاگ در گردآوری منابع درسی حوزه همکاری کنید حتما به این وبلاگ سر بزنید.

hoze-library.webnashr.com

لینک باز شونده به این وبلاگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی