وبلاگ رسمی گروه علمی و فرهنگی قانتون

مسیری برای آنان که می روند تا از قانتون باشند.

گروه علمی و فرهنگی قانتون

لینک قانتون در افسران

وبلاگ رسمی گروه علمی و فرهنگی قانتون

وَلَهُ مَن فِی السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْ‌ضِ ۖ کُلٌّ لَّهُ قَانِتُونَ
قانتون راه و رسم کسانی است که برای تسلیم شدن در برار امر کردگار خویش راه حقیقت را برگزیده اند و از عالم کثرت و ظلمت بسوی قله های نورانی سعادت و لقاء الهی می‌کوچند. قانتون برای شماست که عزم کرده اید این طریق سفر را تا ملاقات نور؛ که آن بی نهایتِ بی همتا، خود فرموده است: الله نور السماوات و الارض. اینجا پایگاه شما طلاب جوان است. مسیری برای آنان که می روند تا از قانتون باشند. إن شاء الله.

عضویت در خبرنامه

  • ۰
  • ۰

بسم الله الرحمن الرحیم

راهنمای جامع کتاب سیوطی

لطفا سیوطی نخوانید (تا زمانی که نمیدانید چگونه بخوانید)

 

ویژه طلاب جوان پایه های 1 و 2 حوزه های علمیه

 لینک دانلود با اعمال 30 درصد تخفیف به روز رسانی شد

 

یکی از نیازهای اصلی هر طلبه‌ی علوم دینی‌ای فراگیری خوب و کارآمد ادبیات عرب است. ادبیات عرب که خود شامل 6 علم فرعی صرف، نحو،‌ معانی، بیان، بدیع و لغت و همچنین مهارت ترجمه می‌شود، ابتدایی‌ترین و پرکاربردترین ابزار هر طلبه است. هریک از طلاب به آن مقداری که بتوانند متون عربی را بخوانند و بفهمند  به فراگیری ادبیات عرب نیازمندند. در حوزه‌های علمیه امروزه در طی یک دوره‌ی سه ساله کتاب‌های مختلفی خوانده می‌شوند که کتاب سیوطی یکی از آن‌ها در علم نحو است.
بسیاری از دوستان طلبه‌ی ما در حوزه، زمانی که به سال دوم می‌رسند و با کتاب سیوطی مواجه می‌شوند دائم
شکوه و شکایت می‌کنند و از کتاب سیوطی ابراز نارضایتی دارند. حتی عده‌ای از طلاب عزیزی که با دغدغه‌های دینی و اجتماعی زیادی وارد حوزه‌ی علمیه شده‌اند تا بتوانند مسائل دینی را یاد بگیرند به‌ محض مشاهده‌ی چنین مانعی دلسرد می‌شوند و گاهی حتی از حوزه به این دلیل که گمان می‌کنند قادر به برآوردن انتظاراتشان نیست انصراف می‌دهند. در صورتی که اگر هدف از فراگیری چنین کتابی به خوبی روشن شود و روش صحیح یادگیری آن را بیاموزند با چنین مشکلی مواجه نخواهند شد و به خوبی آن را سپری خواهند نمود. عده‌ی زیادی از طلاب به دنبال یافتن چنین راهنمایی هستند و شنیدن نظرات مختلف، خود موجب سردرگمی بیشتر می‌شود. گروه علمی و فرهنگی قانتون در راستای برآوردن چنین نیازی اولین کتاب از مجموعه‌ی راهنمای علمی ـ تحصیلی طلاب را به این کتاب اختصاص داده و از سیر تا پیاز هر آنچه در مورد آشنایی با این کتاب، تبیین درست اهداف و ارائه‌ی روش‌های علمی، صحیح و کاربردی را که مورد نیاز بوده یکجا ارائه نموده است. این کتاب حاصل بیش از 1 سال تحقیق و پژوهش و بحث و مشاوره است و کاملترین، جامع‌ترین، صحیح‌ترین و اصولی‌ترین راهنما در مورد یادگیری کتاب سیوطی است. شما دوست عزیز اگر به دنبال یک راهنمای جامع و کامل می‌گردید تا به دور از حرف‌های تکراری و ناکارآمد و بحث‌های یک‌جانبه و بی‌فایده، راه حلی مناسب و قطعی در اختیار شما قرار دهد این کتاب را بخوانید. کتاب (لطفا سیوطی نخوانید) حاصل تلاش بیش 12 ماه دوستان شماست که به پشتوانه‌ی چندین سال تجربه به روش تحقیق میدانی تهیه شده و پس از بررسی‌های لازم که از نزدیک و در ارتباط با طلاب عزیز صورت گرفته نگارش یافته و  تدوین شده است.
بررسی‌ها نشان می‌دهد که کاربران زیادی در وب به دنبال روش صحیحی برای مطالعه‌ی کتاب سیوطی می‌گردند و بخشی از این کتاب که پیشتر در قالب 4 مقاله در وبلاگ قانتون ارائه شده بود با استقبال بسیار زیادی مواجه شد. ما اکنون پس از چندین مرحله اصلاح و بازنگری اطمینان داریم که آنچه ارائه می‌نماییم بهترین پیشنهاد برای شما است. ما حتماً توصیه می‌کنیم پیش از آنکه به سراغ کتاب سیوطی بروید این کتاب را بخوانید. این مجموعه، راهنما و مشاور بسیار ارزشمندی در کنار شماست تا کتاب سیوطی را خوب بشناسید، خوب بخوانید، خوب یاد بگیرید و خوب امتحان بدهید؛ بدون آنکه از آن خسته و آزرده شوید. ما امروز عقیده داریم اگر شما این کتاب راهنما را خوب مطالعه کنید و به‌درستی به کار بگیرید حتماً نتیجه لازم را خواهید گرفت و احساس رضایت خواهید نمود. این کتاب هم‌اکنون با قیمتی مناسب و ارزان توسط حوزه فایل ارائه می‌شود.

 

دانلود و خرید


این کتاب شامل 3 فصل است:


فصل اول:

در فصل اول به پاسخ این سوال پرداخته‌ایم که چرا به عنوان یک طلبه به ادبیات عرب نیازمندیم و تلاش کردیه ایم تا با بیانی شیرین و مثال‌هایی جالب به پاسخ این سوال بپردازیم و در ضمن جایگاه هر یک از علوم زیر شاخه ‌ی آن را روشن کنیم


فصل دوم:

در فصل دوم به صورت صوری و محتوایی به معرفی کتاب سیوطی پرداخته‌ایم تا نقشه‌ی خوب و کاملی از آن به شما عزیزان ارائه دهیم که موجب شناخت کافی از این کتاب شده و مقدمه‌ی مباحث فصل بعدی است.


فصل سوم:

مهمترین فصل این کتاب راهنما همین فصل است. در اینجا ما تلاش کردیم تا به جای ماهی دادن به شما شما را ماهیگیر کنیم و با ارائه‌ی روش‌های کارآمد و کاربردی به شما روش سیوطی خواندن را یاد بدهیم. این روش ها نه تنها به شما در خواندن سیوطی کمک خواهد کرد بلکه در خواندن هر کتاب دیگری در موضوع ادبیات عرب می‌توانید از این روش ها استفاده کنید.

 

منتشر شده توسط حوزه فایل، نمایندگی فروش محصولات علمی و فرهنگی گروه قانتون


این کتاب را با قیمت 1950 تومان هم اکنون و به صورت آنلاین تهیه کنید:

با پرداخت آنلاین 1950 تومان از طریق تمامی کارت‌های عضو شتاب لینک دانلود را دریافت نمایید.

دانلود


دانلود و خرید

نظرات (۲)

سلام
هم فایل 30 درصدتخفیفتون خرابه هم وقتی فایل قدیم رو خریدم لینکی که برام ارسال کرد مشکل داشت قابل دانلودنبود.چه وضعشه؟من چه کنم؟
پاسخ:
سلام. وقت بخیر.
ممنون از استقبال شما. دوست عزیز در حال حاضر یک فایل بیشتر برای خرید وجود نداره. جهت رسیدگی به مشکلات خرید هم لازم هست از طریق سایت اصلی و از بخش پشتیبانی فروش فرم مربوطه رو تکمیل بفرمایید تا به مشکل شما رسیدگی بشه.
لطفا با مراجعه به hozehfile.ir از گوشه ی بالا سمت چپ به بخش پشتیبانی فروش مراجعه و فرم مربوطه رو تکمیل بفرمایید.

با عرض سلام
بنده کتاب لطفا سیوطی رو نخوانیم رو خریدم ولی نتونستم ددانلود کم. تکلیف چیه؟
پاسخ:
سلام. ضمن تشکر از خرید شما:
در راهنمای دانلود در حوزه فایل (hozehfile.ir) سوال شما پاسخ داده شده. احتمالا برای دانلود از نرم افزارهای مدیریت دانلود استفاده نمودید. با توجه به اینکه مهلت دریافت فایل شما تمام شده لطفا شماره فاکتوری که سیستم بعداز پرداخت در اختیار شما قرار داده را به آدرس پشتیبانی سایت (ghanetoon@Gmail.com) ارسال فرمایید تا فایل برای شما ارسال شود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی